Veelgestelde vragen

  1. Home
  2. Veelgestelde vragen

Contact

iLoveDesigners.nl
Klantenservice
Argentiniestraat 32
2622AV Delft
The Netherlands

info@ilovedesigners.nl
+31 6 180 235 84

Kan ik retourneren?

Is een product toch niet wat je ervan had verwacht? Dat kan helaas gebeuren. Bij iLoveDesigners geldt: Niet goed, geld terug! iLoveDesigners hanteert de 3x 14 dagen regel. Klik hier voor meer informatie.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Wij bieden momenteel de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Overboeking (IBAN) en achteraf betalen met Billink. Als er meer betaalmethodes beschikbaar zijn voor jou, zullen ze worden getoond bij het afrekenen. Klik hier voor meer informatie.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Alle contactgegevens van iLoveDesigners kan je vinden op de contactpagina. Klik hier voor meer informatie.

Wat is jullie levertijd?

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld wordt dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen die op vrijdagen na 17:00 uur binnen komen, worden op maandag verstuurd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Een levering binnen Nederland duurt normaal gesproken 1-2 werkdagen. Heb je het pakket na 5 werkdagen nog niet ontvangen, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Wacht je al een aantal dagen op je bestelling en heb je niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan nakijken wat er aan de hand is en zoeken naar een gepaste oplossing. Klik hier voor meer informatie.

Tijdens transport is mijn product beschadigd, wat moet ik doen?

Ontvang je het pakket van iLoveDesigners zichtbaar beschadigd? Neem het pakket dan niet aan of noteer dit op de ontvangstbevestiging en stel ons daarvan onmiddellijk op de hoogte. Ziet het pakket goed uit, open deze dan direct na ontvangst. Is het product beschadigd, zorg dan zo snel mogelijk voor bewijsmateriaal middels foto- of videomateriaal. Dit moet binnen 5 werkdagen aan ons bekend gemaakt worden. Na deze 5 werkdagen kan de schade niet meer gedeclareerd worden.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Verzending bij iLoveDesigners is altijd gratis binnen Nederland en Belgiƫ.

Versturen jullie verzekerd?

Verzending bij iLoveDesigners is altijd verzekerd binnen Nederland en Belgiƫ.

Hebben jullie een bezoekadres?

Nee, iLoveDesigners is een webshop zonder fysieke winkel. Je kunt ons dus niet bezoeken.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Is je bestelling beschadigd of defect en wil je aanspraak maken op garantie? Neem dan contact met ons op. Je krijgt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op je verzoek. Bellen kan natuurlijk ook, wij staan je graag te woord. Wij ontvangen graag het defecte product zodat we kunnen onderzoeken wat het mankement heeft veroorzaakt. Voor meer informatie over het retourneren van een product, verwijzen we je graag door naar onze hulppagina retourneren.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of niet naar wens is. We raden je aan om klachten eerst bij bij iLoveDesigners kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link.

Kan ik jullie volgen op social media?

Ja, zeker! Je kans ons volgen op Facebook of Instagram.

Menu